گروه HW یک کیسه 3.5 کیلوگرمی صابون دیترون برای جای جوش پودری و 10 بطری پلاستیکی 500 میلی لیتری دریافت کرد.
صابون پودری برای تولید آب صابون به عنوان روشی برای تامین صابون برای شستن دست انتخاب شد زیرا یک مطالعه آزمایشی قبلی نشان داد که مدارس صابون پودری را به صابون یا صابون مایع ترجیح میدهند.
زیرا استفاده از آن آسانتر است، ماندگاری بیشتری دارد و از سرقت صابون جلوگیری میکند. .27 از آزمایشات آزمایشگاهی منتشر نشده، محلول 10 گرم صابون پودری مخلوط با 1 لیتر آب تخمین زده شد که در حذف آلودگی مدفوع از دست ها و ایجاد کف در حین شستشوی دست موثر است.
قبل از دریافت لوازم مداخله، سرپرست و دو معلم تعیین شده به نام حامیان سلامت یک بار توسط کارکنان میدانی پروژه در مورد چگونگی ساخت محلول آب صابون از مواد داده شده (دو درب – 2.5 گرم در هر درب – در بطری 500 میلی لیتری پر شده با) آموزش دیدند. اب).
از معلمان خواسته شد که جزء شستن دست ها با صابون را در کتابچه راهنمای آموزشی معلم که در برنامه قبلی SWASH+ در اختیار آنها قرار داده بود، مرور کنند.
آنها تشویق شدند تا مفاهیم شستن دست با صابون را مرور کنند و روش تهیه آب صابون را به اعضای باشگاه سلامت مدرسه و همچنین بقیه دانش آموزان مدرسه آموزش دهند. صابون 2 تا 3 هفته پس از شروع ترم سوم مدرسه دوباره پر شد.
بازوی LC+HW همچنین تجهیزات مداخله و آموزش HW را که در بالا توضیح داده شد دریافت کرد.
علاوه بر این، آنها یک بسته لوازم تمیز کردن توالت دریافت کردند که شامل دو سطل، سفید کننده، صابون پودری، یک فنجان اندازه گیری برای استفاده از صابون، یک جارو، و یک برس دستی برای هر چهار در توالت، یک دوم رول کاغذ توالت برای هر مردمک بود.
در هر ترم (3 ماه در یک ترم)، و یک کلاسور با فرم هایی برای نظارت بر شرایط توالت. مربی و حامیان بهداشت در مورد روش های نظافت و نحوه استفاده از فرم های نظارتی آموزش دیدند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.