تاریخچه لباس فوتبال بچه گانه پاریسن ژرمن بدون برندهای لباس نمی تواند جالب تر باشد.
برند کیت فوتبال یک شرکت پوشاک ورزشی است که هدف اصلی آن ارائه بهترین لباس و تجهیزات به بازیکنان فوتبال است.
بازار لباس های فوتبال در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.
از دهه 90 تا به امروز، ارزش بازار از 2 میلیارد دلار به 25 میلیارد دلار رسیده است.
برندهای پیشرو نیز از نایک و آدیداس به شرکتهای دیگری تغییر کردهاند که روی تقویت استراتژیهای بازاریابی خود تمرکز کردهاند تا بتوانند با آنها رقابت کنند.
در این بخش اطلاعاتی در مورد برندهای برتر لباس فوتبال در فوتبال جهان ارائه می شود.
خواندن: بهترین گیره های فوتبال برای خرید را در نظر بگیرید. منشا آدیداس آلمان است. این یک شرکت چند ملیتی است که لباسهای ورزشی (از جمله فوتبال) و لوازم جانبی را طراحی و تولید میکند.
این بزرگترین تولید کننده پوشاک ورزشی در اروپا و دومین تولید کننده بزرگ پوشاک ورزشی در جهان است.
نایک، شرکت نایک یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی، توسعه، بازاریابی و فروش کفش، پوشاک، تجهیزات، لوازم جانبی و خدمات فعالیت دارد.
پوما، Puma SE (PUM) یک شرکت چند ملیتی آلمانی است که در زمینه طراحی و تولید کفشهای ورزشی، لباسها و لوازم جانبی فعالیت میکند و دفتر مرکزی آن در Herzogenaurach – آلمان قرار دارد.
(با نحوه ساخت پیراهن های فوتبال مرموز سفارشی آشنا شوید.) به طور خلاصه، لباسهای فوتبال راهی عالی برای تعامل تیمهای فوتبال با مخاطبان خود است و میتوان از آنها برای بیان هویت تیم استفاده کرد.
فیفا، نهاد بین المللی حاکم بر فوتبال، قوانین سختگیرانه ای در مورد لباس پوشیدن تیم ها در زمین دارد. کیت ها باید رنگ خاصی داشته باشند و نباید رنگ دیگری روی آن ها باشد.
این به این دلیل است که بینندگان تلویزیون را آسان تر می کند تا اعضای تیم را از یکدیگر در طول بازی تشخیص دهند. در نهایت، لباس های فوتبال در طول سال ها تکامل یافته و بهتر شده اند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.